Khao Sok dag 1

11 juni 2018 - Khao Sok National Park, Thailand

Dag 9
Waking up like this on my birthdayyyy.

Via Jum hadden we gisteren een taxi geregeld om naar het vliegveld te gaan. We waren er in de ochtend al, terwijl het vliegtuig om 14:30 ging. In ieder geval lekker op tijd en er waren best veel winkeltjes. En, lekker een taartje gegeten!

Dag 9

De vlucht was kort (01:15) en prima, wel wat turbulentie gehad. Het vliegveld op Surat Thani is heel klein en de bagage was er met 5 minuten. Ideaal! Bij de uitgang werden we direct aangesproken door even taxi chauffeur en konden we meteen door naar het hotel. Dit was nog wel even rijden, ongeveer 1,5/2 uur. De weg ernaartoe was super mooi. Heeel groen.

Het hotel ligt middenin de bossen en het hutje waar we in slapen ziet er een beetje uit als een boomhut. Fantastisch en lekker zo middenin de bossen! Constant allerlei geluiden van vogels en insecten. Er zitten op zo'n locatie natuurlijk wel veel muggen en gelukkig is er een klamboe op de kamer. De douche is ook zeker een foto waard; een boomstam waar het water uit komt. Geweldig!

Dag 9 Dag 9 Dag 9 Dag 9 Dag 9 Dag 9

Bij het hotel hebben we voor morgen een full day lake tour geboekt. Om 08:30 worden we opgehaald. Vanavond lekker Thais gegeten, een cocktail gedronken en daarna naar bed gegaan.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Els van den Bergh:
    14 juni 2018
    Wat een geweldige douche!! lachen