Bangkok

21 juni 2018 - Bangkok, Thailand

Dag 19 Dag 19 Dag 19

Shop till we drop! De hele dag gewinkeld. Er waren vier grote winkelcentra: MBK, Siam Center, Siam Discovery en Siam Paragon. Alle vier super groot en niet te doen in 1 dag. De winkels zijn van 10:00-22:00 open. Alle winkels die je kunt bedenken, zijn er. Bovendien zijn het ook echt super mooie winkelcentra. Het ziet er allemaal luxe uit. Behalve MBK. Dit is meer een winkelcentrum met marktkraampjes. Leuk om even overheen te lopen, maar ze verkopen overal dezelfde zooi. Hier zijn we maar heel even geweest.

In de middag hebben we gegeten bij iHop en koffie gedronken in het Moomin café (stripfiguur poppetje). In het café hadden ze overal Moomin knuffels staan en kon een foto niet ontbreken.

Dag 19

Na het eten hebben we een tuk tuk gepakt naar het hotel. We waren al vanaf 10:30 aan de wandel en hadden het om 21:30 wel gehad :) Naast het hotel hebben we een massage gehad. Best pittig vergeleken met de vorige twee, maar wel fijn. Tassen daarna ingepakt en gaan slapen. Morgen willen we rond 08:00 in de taxi zitten naar het vliegveld.