Bangkok

20 juni 2018 - Bangkok, Thailand

Vandaag hebben we eigenlijk alleen maar gereisd. Om 09:30 zaten we in de boot naar Surat Thani. We moesten overstappen op Koh Phangan. In Surat Thani moesten we nog 30-40 min met de bus naar het vliegveld. We waren ruim op tijd op het vliegveld. Even snel iets gegeten en om 18:00 stond de vlucht gepland. Helaas hadden we vertraging, ongeveer een halfuur.

Dag 18

Vanaf het vliegveld hebben we de ‘Limobus’ gepakt naar het hotel. Daar hebben we snel ingecheckt en zijn wat gaan eten. Dat hadden we namelijk nog niet gedaan. Ons hotel ligt aan een weg en aan de overkant van de weg stonden wat kraampjes met street food. Bij eentje zaten best veel locals, dus daar zijn we gaan zitten.

De taal was best een barrière.. Maar uiteindelijk is het gelukt. Ik had kip met rijst en kreeg later nog een soep met kippenpoten. De bouillon was lekker, maar het zag er niet erg smakelijk uit.. Kimberly had een soep met beef, medium spicy. Medium spicy was alleen niet zoals we dat in Nederland kennen. Na de soep stond Kimberly’s mond in brand. Na wat cola was het gelukkig snel weer goed haha.

Dag 18 Dag 18 Dag 18 Dag 18

Na het eten zijn we terug gegaan naar het hotel en zijn we gaan slapen. Morgen shoppppen :) :)