Laatste dag

22 juni 2018 - Bangkok International Airport, Thailand

De vakantie zit er helaas op.... De drie weken zijn voorbij gevlogen. Om 08:00 zaten we in de taxi. Tijdens de vakantie is alles soepel verlopen en goed gegaan, maar deze taxirit was niet zo prettig. We hadden afgesproken dat de taxi op de meter zou rijden. De chauffeur wilde echter 400 baht cash. Toen we bleven volhouden dat we gewoon op de meter wilden rijden, werd hij erg chagrijnig. Eenmaal op de snelweg reed hij 60 (terwijl iedereen - zeker op de snelweg - te hard rijdt in Bangkok). Dit deed hij natuurlijk zodat hij zo veel mogelijk geld zou cashen. Het gaat namelijk om de tijd en niet het aantal kilometers. Nadat we daar iets van hadden gezegd en een foto hadden gemaakt van zijn ID en taxinummer, ging hij harder rijden. Uiteindelijk waren we 240 baht kwijt, waren wij op tijd op het vliegveld en was de chauffeur heeeel chagrijnig toen hij precies 240 baht van ons kreeg.

Op het vliegveld waren veel winkels, dus daar hebben we lekker rondgelopen totdat we konden boarden. Het vliegtuig vertrok om 12:05 en we waren om 18:30 Nederlandse tijd in Amsterdam. De vlucht is prima verlopen. We hadden het geluk dat op stoel C niemand zat, waardoor we dus een extra stoel en extra ruimte hadden. Ideaal!

We hebben echt een geweldige vakantie gehad. Alles wat we wilden doen, hebben we gedaan. Nu lekker slapen en hopen dat de jetlag mee gaat vallen! Leuk dat jullie mijn reisverhalen wilden lezen en dankjewel voor de reacties :) :)