Koh Tao dag 5

17 juni 2018 - Koh Tao, Thailand

Erg vroeg vanochtend... Onderweg naar het duiken kwamen we erachter dat we vandaag eigenlijk moesten uitchecken, oeps. Er zat nog niemand bij de receptie - althans niemand die Engels kon en snapte wat we bedoelden - dus hebben we een briefje achtergelaten met de vraag of we nog een nachtje extra konden blijven. Dat bleek gelukkig geen probleem te zijn!

We hadden nog niet zoveel ‘last’ van het regenseizoen, maar op Koh Tao kun je het goed merken. Eenmaal op de boot begon het super hard te regenen. Maar ja, beter nu met duiken dan dat we op het strand zouden liggen.

Duiken was weer super leuk! Vandaag waren we trouwens lekker met z’n 2en, geen andere mensen.

Het gaat ook steeds beter. Ik merk echt wel verschil tussen de eerste duik gisteren en de duiken vandaag. Veel rustiger, ademhaling beter onder controle. Stuk relaxter. Kyle - instructeur - gaf dit ook aan. Hij vond sowieso dat het heel goed ging voor de eerste ‘echte’ duik (zee ipv in een meer). Schouderklopje voor ons :) Haha.

Aangezien we het zo leuk vinden hebben we maar besloten morgenmiddag nog een keer te gaan. Kyle gaf aan dat we weer met hem mee konden. Wel fijn om niet te moeten wisselen van instructeur.

De regen was nog niet voorbij toen we weer op het eiland waren. In de middag niet zoveel gedaan ivm de regen. ‘S avonds zijn we naar een strandfeestje gegaan en daarna bij een beachbar wat gedronken. Was erg gezellig. We hebben ook nog beerpong gespeeld. Ging verrassend goed. Rond 00:00 naar huis gegaan en als een blok in slaap gevallen.

PS: video’s uploaden gaat niet vanwege het maximum wat ik per maand kan uploaden..