Chiang Mai dag 4

8 juni 2018 - Chiang Mai, Thailand

Backpacks ingepakt, ontbeten en uitgecheckt. Van te voren hadden we een globaal reisschema gemaakt. We waren aan het twijfelen over de volgende bestemming, dus daar zijn we even voor gaan zitten. Een stukje bij ons hotel vandaan zat een koffietentje welke bekend stond om zijn 'Satan coffee'. Naast dat het er leuk uit ziet, was de koffie echt heerlijk!

Dag 7 Dag 7

Uiteindelijk hebben we besloten de nachttrein naar Bangkok te pakken om vanuit daar naar Khao Yai te gaan. Daar zit een groot Nationaal Park waar je leuke jungle trekkings kunt doen. Op het treinstation een kaartje gekocht en om 18:00 zaten we in de trein. Anders dan de vorige keer hebben we nu eerste klasse geboekt. Dan heb je een eigen coupé met wat meer privacy en geen last van langslopende mensen. Ideaal! Morgenochtend komen we rond 07:00 aan in Bangkok en pakken we de bus naar Khao Yai. Slaap lekker!

1. Joke van den Bergh:
    9 juni 2018
    Goede reis.
  2. Frank:
    9 juni 2018
    kunstwerkje die koffie, zonde om op te drinken haast.
  3. Anika:
    10 juni 2018
    Ik geniet van je verhalen! En die olifanten.. liefff 😍 Veel plezier in de volgende jungle!
  4. Dorien en Wim Rabelink:
    10 juni 2018
    Prachtig allemaal dames en leuk om te volgen. Wat zal dat een mooi fotoboek worden. Veel plezier nog.