Koh Tao dag 1

13 juni 2018 - Koh Tao, Thailand

Poeh wat was het vroeg vanochtend.. We moesten eerst met de minivan naar de pier om vanuit daar op de ferry te stappen. We hebben lekker de hele tijd buiten gezeten. Rond 12:00 waren we op Koh Phangan, waar we een uur moesten wachten op de ferry naar Koh Tao. Uiteindelijk waren we rond 14:00 op Koh Tao. Toen we de boot af gingen stonden er overal al mannetjes met borden van hotels. Al snel vonden we die van ons en werden we naar het hotel gebracht.

Dag 11

De vrouw achter de receptie sprak goed Engels, erg fijn na al die dagen waar we met handen en voeten duidelijk moesten maken wat we wilden (en ze het dan soms nog niet snapten). De kamer is erg mooi en ruim, met uitzicht op het zwembad.

Dag 11 Dag 11 Dag 11

We hebben snel onze bikini’s aangedaan en zijn naar het strand gegaan. Onderweg hebben we een broodzaak gespot, een broodje gehaald en meegenomen naar het strand. Lekker rustig en een mooi strand. Enige nadeel is dat er geen ligbedjes zijn. Maar hier hebben we nog even wat bijgeslapen en rond zonsondergang zijn we weer naar het hotel gegaan. Daarna hebben we lekker burgers gegeten bij Hippo Burger. Even wat anders dan Thais eten!

Dag 11

Na het eten hebben we wat rondgelopen. Heel leuk centrum met veel winkeltjes en cafeetjes. Er hangt een gezellige en relaxte sfeer. Hier houden we het wel even vol denk ik zo! Morgen even een dagje lekker niks. Bijkomen van het reizen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl