Khao Yai dag 1

9 juni 2018 - Khao Yai National Park, Thailand

Eerste klasse reist een stuk rustiger dan de tweede klasse. Best redelijk geslapen. Vanaf het treinstation zijn we met de taxi naar het busstation Mochit gegaan en een buskaartje naar Pak Chong gekocht. Deze busrit duurde ongeveer 3,5 uur. Vervelend dat de bus overal stopte, maar met de taxi was zo veel duurder dat we toch dit maar hebben gedaan. Uiteindelijk aangekomen in Pak Chong hebben we een tuk tuk gepakt naar ons hotel - Goldengold resort - in Khao Yai.

In eerste instantie hadden we een heel schattig huisje geboekt. We kwamen er echter achter dat de deuren van die huisjes niet goed sloten; er zaten hele kieren bij de deuren. We kregen al snel een ander huisje aangeboden. Lang niet zo schattig als die andere, maar liever dat dan allerlei beesten in de kamer.

Morgen willen we een jungle trekking doen in het nationale park. Na veel verschillende trekkings te hebben gezien en met meerdere mensen contact gehad over de beschikbaarheid, hebben we gekozen voor Khao Yai and Beyond. We worden om 08:00 opgehaald, dus na het eten zijn we naar de kamer gegaan, spullen gepakt en gaan slapen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl