Bangkok dag 2

3 juni 2018 - Bangkok, Thailand

Tempels, tempels en nog meer tempels. Maar super mooi en meer dan de moeite waard. Voordat je een tempel in gaat moet je je schoenen uitdoen, omdat Thaise mensen binnen (ook in huis) graag met blote voeten lopen en zo wordt het tapijt zo schoon mogelijk gehouden. In de tempel moet je uitkijken hoe je je voeten neerzet; het is respectloos om met je voeten richting de budha te gaan zitten. Bij de tempels zitten vaak scholen voor (jonge) monniken, waar ze bv Engelse les krijgen.

Dag 2 Dag 2 Dag 2 Dag 2 Dag 2 Dag 2

Na de hele dag in de hitte te hebben gelopen (21.423 stappen), waren we blij dat we in het zwembad konden springen. 'S avonds zijn we wat gaan eten in Bangkok, net achter Khoa San Road. Heel leuk en gezellig straatje met overal street food en barretjes.

Morgenochtend moeten we vroeg op. Om 07:00 hebben we een fietstocht (5 uur) door Bangkok, waar we de minder toeristische plekjes gaan zien. Ondanks dat we zo vroeg op moeten, wilden we per se naar de skybar (Lebua). Wat een uitzicht, heel gaaf!

Dag 2